Sunday, March 20, 2016

                                                                      გაკვეთილის გეგმა
                                                        
გაკვეთილის თემა
 სამკუთხედი, სამკუთხედის სახეები

სწავლების საფეხური
დაწყებითი
მოსწავლეთა პროფილი
18 მოსწავლე
 დრო
45 წუთი
წინასწარი ცოდნა
მასწავლებელი ეკითხება ბავშვებს თუ რა იციან სამკუთხედის შესახებ. რამდენი გვერდი აქვს სამკუთხედს? რამდენი კუთხე აქვს სამკუთხედს?, რამდენი წვერო აქვს სამკუთხედს? და რას ეწოდება სამკუთხედი?
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
 მიზანი 1:
მოსწავლეებმა განივითარონ სამკუთხედის კლასიფიკაციის უნარ - ჩვევები: ისწავლონ სამკუთხედის სიმაღლეების გავლება.
შესაბამისობა ესგ-სთან:
მათ. VI.7. მოსწავლეს შეუძლია სივრცული ფიგურების ამოცნობა, აღწერა და სხვადასხვა ხერხით გამოსახვა.
მათ. VI.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

- შეძლებს (მართკუთხა, მახვილკუთხა, ბლაგვკუთხა, ტოლგვერდა, ტოლფერდა და სხვადასხვაგვერდა) სამკუთედების ამოცნობასა და დახაზვას.


მიზანი 2: მოსწავლეებმა შეძლონ (მართკუთხა, მახვილკუთხა, ბლაგვკუთხა, ტოლგვერდა, ტოლფერდა და სხვადასხვაგვერდა) სამკუთხედებში სიმაღლეების გავლება.


შესაბამისობა ესგ-სთან:


შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:


სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
 სახელმძღვანელო, სხვადასხვა სახის სამკუთხედის მოდელები, სხვადასხვა ფერის სამკუთხედები, კომპიუტერი, პროექტორი, დიდი ფორმატის ფურცლები, ფანქრები, წებოვანი ლენტები.

გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
მოსწავლეები დავყოთ ჯგუფებად. თითოეულ ჯგუფს დაურიგოთ განსხვავებული სახის სამკუთხედის მოდელები და მივმართოთ მათ. მერხებზე თქვენ გაქვთ სხვადასხვა სახის სამკუთხედები, როგორ ფიქრობთ, რა ნიშნის მიხედვით შეიძლება ამ სამკუთხედების დაჯგუფება.


               

მასწავლებლის თვითშეფასება:
   გაკვეთილი წარიმართა გეგმის მიხედვით. მოსწავლეებმა შექმნეს ჯგუფები, ჯგუფში გაინაწილეს დავალებები, მუშაობდნენ შეთანხმებულად. მოსწავლეებმა დავალებას კარგად გაართვეს თავი. შექმნეს მხატვრული ტექსტები,  დაასურათეს შესაბამისად.
    მოსწავლეთა მუშაობას ვაკვირდებოდი,  ვაკეთებდი ჩანაწერებს.  პრეზენტატორებმა საინტერესოდ  წარმოადგინეს ნამუშევრები, უპასუხეს შეკითხვებს. პრეზენტატორები

   შეფასდნენ როგორც ჯგუფების, ასევე ჩემ მიერ. 

No comments:

Post a Comment